onsdag 27 mars 2013

Änglar för mig


Änglar har alltid varit en del av mitt liv. Som liten samlade jag på ängelbokmärken, som jag fortfarande har kvar och vårdar ömt. Jag älskade att sitta länge och titta på bilderna och föreställa mig att dom fick liv. Att jag fick möta dom i verkligheten. Ibland tyckte jag mig känna närvaron av dom och det gjorde mig så lycklig.

Har en stark känsla av att jag i tidig ålder fick en negativ kommentar kring änglarna, varför det blev en hemlighet och längtan som mycket få visste om.
Sedan jag fick barn har änglarna fått göra återtåg i mitt liv. Jag har placerat änglasymboler, figurer och bilder i deras rum. Både synligt men också i skymundan. Jag tror att dessa symboler kallar på och öppnar upp för att många skyddsänglar ska komma till dem.

Vid vår ytterdörr står en speciell skyddsängel som beskyddar vårt hem. Jag tror att alla har egna skyddsänglar som ständigt viskar bra saker i våra öron. Man kan välja att lyssna eller blunda.

Jag har ofta fått starka förnimmelser inför stundande faror och sättet budskapen kommit till mig liknar inte de jag vanligen får in mina meddelanden. Därför är jag övertygad om att det är mina skyddsänglar ett antal gånger räddat mig från fara och även räddat mitt liv.

Vad betyder änglarna för dig?

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar