torsdag 21 mars 2013

Affärsmöten blir själsmöten

Idag har jag träffat närmare 100 personer. Stora mingel och mer personliga affärsmöten i blandad kompott. Miljön är centrala Stockholm och den stress som huserar där i storstadskärnan.

Jag kan välja att slukas med i stressen eller stänga av och inte låta mig påverkas. Jag väljer det senaste.

Vad är mitt trick? Innan jag beger mig in i city föreställer jag mig ett äggskal som skyddar mig mot negativa energier. Men jag lyfter gärna på locket för innerliga möten och givande dialog. Därför tror jag att ett av mina möten idag, som började som ett rent businessmöte, slutade med att vi pratade om liv och död på ett mycket djupt och själsligt plan. Jag tror att det är något som både han och jag uppskattade mycket.

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar