måndag 20 maj 2013

Intuition

När jag lyckas frigöra min energi från min fysiska kropp och låta själen tala blir resultatet ofta magiskt. 

Hjärnan är bra i vardagen när bilen ska köras, mat ska handlas och räkningar ska betalas. 
Men jag har märkt att den sätter käppar i hjulet när jag ska känna in situationer och känslor. Det jobbet gör inte hjärnan, det gör hjärtat och själen. 

Ikväll var jag en intuitiv budbärare för min kund. Jag berättade för henne om saker hon hört, sett och känt av på sistone. Saker som hon tvivlade på, men ville så gärna att det skulle vara så.

Utan att veta något om det som pågått i hennes värld de gångna veckorna, använde jag min intuition och fångade energin som omgav henne och hon kände hopp och tillit. 

Det är en fin gåva att kunna förmedla själslig läkning och utveckling till någon annan. 

Kram, Mia 


1 kommentar: