fredag 26 juli 2013

(Mar)drömmar

Jag har nog aldrig drömt så mycket i mitt liv som jag har gjort de senaste veckorna. Drömmarna handlar mycket om döden. Det har ändå varit bra drömmar när jag vaknat och gett mig tid att analysera dem. Det kan låta konstigt att drömmar om döden kan vara bra.

De som dött i mina drömmar har gått vidare till något bättre. De har lämnat något som dom är klara med bakom sig. Det är precis som livet. När det är dags att gå vidare uppenbarar sig vägen och möjligheterna och vissa saker är förutbestämda. Du kan välja att streta emot eller följa med.

Energin för 2013 signalerade förändring, det kände jag i varje cell redan i januari.

Jag sålde mitt företag i mars, fick ett nytt jobb i april, köpt ett nytt hus i maj och sålde vårt nuvarande hus i juni.

Inte så konstigt att döden kommer till mig i drömmarna. Mycket av det som varit min vardag och mitt liv behöver jag nu lämna bakom mig. För att göra plats för det nya. Att följa min livs väg och utvecklas.

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar